Campanii
Fiecare faptă bună are un impact real!
Schimbăm vieți: de la donații de alimente și rechizite școlare, la sprijin pentru centre de bătrâni și proiecte educaționale.


Primul pas
Spre fapte bune
Fiecare contribuție aduce schimbare. Donațiile tale sunt folosite pentru achiziționarea de resurse pentru materiale educaționale, alimente pentru familii nevoiașe, copii și centre de ajutorare.
Contribuțiile tale finanțează campaniile de ajutorare ale asociației, asigurând resurse pentru materiale educaționale, alimente și alte necesități esențiale destinate familiilor nevoiașe, copiilor și centrelor de ajutorare.
Orice contribuție, de orice valoare, contează și face o diferență.
Dacă sunteți angajat, aveți dreptul să completați formularul 230.
Când completați declarația pentru direcționarea a 3,5% din impozitul pe venit, nu pierdeți bani din salariu. Doar decideți cum să fie cheltuite sumele pe care statul vi le reține lunar.
Prin acest formular, solicitați statului să redirecționeze 3.5% din impozitul pe salariu către Asociația Colectionar de Fapte Bune, bani pe care angajatorul îi plătește oricum la stat.
Un gest mic
Un impact mare
Pentru a deveni partener, completează formularul de înscriere sau contactează-ne direct. Astfel, vei putea alege modalitatea de implicare care se potrivește cel mai bine activității companiei tale – fie prin donații financiare, fie prin donații în produse.
Da, poți sponsoriza o campanie. În funcție de specificul afacerii, poți contribui financiar sau poți dona produse. Contribuția ta va fi recunoscută și integrată în campaniile noastre.
Partenerii asociației beneficiază de:
Flexibilitatea de a face donații financiare sau în produse.
Dreptul de a desfășura campanii de marketing cu imaginile și conținutul campaniilor efectuate împreună cu noi.
Vizibilitate și recunoaștere în comunitate.
Participare activă în proiecte cu impact social.
Dacă devii partener al asociației noastre, poți folosi imaginile și materialele realizate în proiectele comune pentru marketingul companiei tale. Astfel, îți evidențiezi implicarea socială și îți consolidezi imaginea de brand.
Firmele pot redirecționa până la 20% din impozitul pe profit datorat către organizații nonprofit, conform Codului fiscal și Legii sponsorizării (Legea nr. 32/1994).
Prin încheierea unui contract de sponsorizare cu o entitate eligibilă și efectuarea plății până la sfârșitul anului fiscal, sponsorizarea se înregistrează ca un credit fiscal care reduce impozitul de plată. Această facilitate stimulează responsabilitatea socială corporativă.


Presă
Dăm voce faptelor bune!
Mulțumim partenerilor media pentru că ne ajută să creștem impactul inițiativelor noastre.